pc / hw: notas lenovo Yoga 500-15IBD, jede pomalu na adapter ze zasuvky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Květen 3 07:53:14 CEST 2020

hura, tak pres tento programek to funguje.
nasel jsem jeste nejaky podrobnejsi popis, kdyz jsme hledal napravu a
snad ani uprava registru nepomuze.
https://www.tenforums.com/performance-maintenance/67862-cpu-speed-0-48ghz-during-low-battery-2.html
ten priznak "BD PROCHOT (Bi Directional PROCessor HOT)" nejde ve win10
vypnout. ani se nevi, jestli za to muze lenovo nebo intel ..
tak hlavne ye je nejkaej vzsledek.
dekuji.
tomik.

Dne 02.05.2020 v 20:29 Milan B. napsal(a):

> Neviem ci to tu uz zaznelo, ale skuste sa pohrat s
> https://www.techpowerup.com/download/techpowerup-throttlestop/
>
> Nic o tom neviem, ale niekto na lenovo fore spominal, ze to pomohlo.
>
> https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Yoga-Series-Notebooks/Yoga-500-performance-reduced-while-charging/m-p/3828721
>

> -m-

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65