Re: ještě KICAD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 1 20:45:48 CEST 2020

Ano, určitě je to pozůstatek historie. Proto jsem psal, že tam měli
ty netechniky už dřív (dneska je má každý a všude, že).

Zkusil jsem se zamyslet (ne googlit) jak to kdysi dělali. Pokud to ale
vrtali na nějaké souřadnicové vrtačce, tak ta byla v dřevních dobách
asi spíš řízena děrnou páskou, řekl bych.
A v době, kdy už se používaly soubory a tedy i přípony, tak už zřejmě
fungovaly technologie na principu osvitových jednotek.

Ale to jen teoretizuji. Zaujalo mě to, tak si udělám historický večer
a zkouknu z té doby nějaké informace nebo možná i filmy.
Vždy mě fascinuje, jak si uměli lidi dřív poradit i s velmi jednoduchými
nástroji a postupy.

PL