pc / hw: notas lenovo Yoga 500-15IBD, jede pomalu na adapter ze zasuvky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 1 11:06:31 CEST 2020

ano.
veskere "pokrocile nastaveni napajeni" pro ten aktivni profil jsem
prolezl a zkusil v nem nastavit zmeny. ty ale funguji/projevi se jen u
polozek "na baterii" . na "sitovy adapter" jdou nastavit, ale nemaji
vliv. podle webu nekdy pomuze nedavat vykon na "100%", ale treba jen
"95%" atd. a nic.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.