pc / hw: notas lenovo Yoga 500-15IBD, jede pomalu na adapter ze zasuvky ?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Květen 1 10:21:57 CEST 2020

Zdravim,
1) nejsou nejake info v BIOSu? Diagnostika/neco?
2) jsem sice Windowsista, ale zkusil bych nejaky linux z flashky, jestli to
bude delat taky (pokud jo, tak to bude smerovat spis k BIOS+HW nez OS)
3) Omrknout windows EventLog 'v okoli' okamziku pripojeni/odpojeni adapteru
4) (to je na vetsi badani ohledne nastroju a jejich pouziti, treba
PerfView) mrknout na eventy od event provideru jako ACPI (tech je nekolik)
a Microsoft-Windows-Battery

Notebooky jako Dell ci Lenovo maji vlastni adaptery a detekci vykonu
adapteru. Treba ta detekce v notebooku umrela (at uz sprostym upadnutim
kontaktu konektoru nebo elektricky). Treba to 'umreni' byl duvod, proc to
hekdo hodil do bazaru:(
BR,
Marek