detekce behu procesoru

Tomas Urbanek turbyho na gmail.com
Úterý Březen 31 22:54:11 CEST 2020

Me by spise zajimalo k cemu smerujes a k cemu to bude dobre (myslim ten prevod obdelniku, ne to udelatko samotne). To tam das ruckovy merak a budes neustale cucet jestli je rucka na spravnem miste? :-)

Obvykle se to dala tak nejak podobne, ze pouzijes interni ci externi watchdog a nebo nejaky podobne vhodny obvod. Ten pak tahas prubezne za nohu a kdyz prestanes tahat, tak se stane drive ci pozdeji reset ci nmi.