Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Březen 31 16:14:50 CEST 2020

Dne 31.03.2020 v 8:26 Pavel Poucha napsal(a):
> Zdravím,
>
> zajímavý příspěvek. K mládeži dávno nepatřím (bohužel už mi bude 56),
> přesto mám téměř vše už nějakých 7 let v cloudu. Vaše dcera říká velmi
> přesně: " z těch jejích věci ( kontakty, plánovač ) co sdílí nikdo nic
> mít nemůže"
>
> Tato data jsou opravdu nezajímavá (podle mne) oproti tomu, k čemu
> člověka nutí stát a co vše je dohledatelné z veřejných registrů.
> Zvláště, pokud máte živnostenský list nebo nějaké s.r.o., tak je to
> naprostá ztráta soukromí. Zrovna včera jsem se vydal na poštu pro balík
> [...]

Dobrý den,

ono ani nejde o to šmírování.
Podle mně jde hlavně o to, jak jsou ta data pro Vás důležitá. Jinak
řečeno - jste ochoten riskovat jejich ztrátu při zrušení služby? Pokud
odpověď zní ano a nebojíte se rizika špatného profilingu při hromadném
vyhodnocování big data, tak proč ne. Pokud namítnete, že se to nestává,
mám pro vás špatnou zprávu. Stává. Když pominu notoricky známý
Megaupload Kima Dotcoma, kde uživatelé placených služeb přišli bez
náhrady o svá data, tak stačí namátkou Google+, Google Reader, Picasa...

Prostě nechat pro mně důležitá a nenahraditelná data válet někde v
anonymním cloudu asi není úplně dobrý nápad. Nicméně, jak praví klasik,
každý svého štěstí strojvedoucí :-)

jf