RE: Umřela mi páječka TS100.

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Březen 31 09:56:49 CEST 2020

Mohla niekomu spadnut na zem?
Ta moja ide ale (obcas pouzivana 3 roky)  skladujem ju v sufliku.
Keby som ju mal volne polozenu, za mesiac ju uz nikdy nenajdem

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: 31. marca 2020 8:59
To: Konference HW news
Subject: Umřela mi páječka TS100.

Dobré dopoledne,
po delší době ji zapnu a nic, displej se nerozsvítil. Je v podstatě nová, nic nenapájela. Rozebral jsem ji a proměřil, vypadá to na vadný displej.
Napětí na vnitřínch zdrojích páječky odpovídají, napětí na pinech displeje také. Připojení jako USB disk funguje, upgrade firmware proběhne, zapnout jde a začne hřát. Na displeji se při připojení na USB někdy objeví velmi slabě viditelné zobrazení, texty ikona páječky. Takže displej nějak žije.
Nesetkal jsem se s tím někdo? Může tomu OLED displeji vadit, že jsem ji měl ležet u okna na přímém světle?

--
Martin Hanek