Linux seriovy port

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 30 23:12:22 CEST 2020

Můžete uvést nějaký zdroj této informace nebo nezávislé pozorování?
Nemohu si pomoci, ale mě to do filozofie OS nezapadá.

Otevřený nebude soubor, ale inoda. To je identifikované číslem. Ať daný
soubor otevře více procesů nezávisle nebo se handly zduplikují forkem,
stále je to jedno číslo inody. Není mi jasné, kde by ta data
duplikovala. Kromě toho duplikování bloků RAM je na úrovni jádra dost
drahá operace.

L.