RE: Předplacená bankovní karta?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 30 21:59:19 CEST 2020

Spořka, jo to byli odborníci:-)

Pamatuju dobu, kdy na stránkách Expandia banky (dnes Raifka) bylo něco jako:
„Vidíte-li vedle sebe dva bankomaty a jeden je Spořky, použijte ten druhý“ – to vyprávěl kamarád, co si z bankomatu Spořitelny vybral peníze a na účet mu na onu částku přišlo skoro 10 blokací. Na helplajně mu řekli, že to je u bankomatů ČS normální, že se s tím noc dělat nedá a že to tak do 14 dní vyhnije:-)

Ale vážněji: Asi to chce podrobně prostudovat smlouvy. Možná je v tomto lepší kreditka s malým kreditem, tam je jasný disponabilní zůstatek a do účtu si přímo nesáhne.

PH

Od: Ondra
A jste si jistí, že u karty svázané s účtem se nedostanete do mínusu za žádných okolností?
Mám zkušenost u spořitelny, že jsem zaplatil kartou s nedostatečným stavem na účtu, banka mi sdělila, že mi otevřeli kontokorent za asi 20%. Je to už dávno, tenkrát jsem to málem nerozdýchal a dos dlouho jim trvalo mi rozmluvit zrušení účtu.

Dotaz platí i pro tu anglickou variantu.

---

Mám u fia podúčet s menší částkou a kartou (pro net a běžné platby)
Vše bezplatně.