RE: OT: data v mobilu se sama zapínají

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Březen 30 18:36:12 CEST 2020

Já tu synchronizaci kalendáře a kontaktů sice využívám, ale úplně mi to stačí provádět na domácí wifi. Ono je to příjemné, když mám v mobilu totéž co v Outlooku na NB. Nemusím hledat, jestli jsem si nový kontakt nebo událost v kalendáři vytvořil na mobilu nebo na NB.

Podobně se mi synchronizuje i jedna složka Dropboxu, abych měl v mobilu stále aktuální soubory dostupné off-line. Tam taky jen přes wifi.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, March 30, 2020 4:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Synchronizace kalendáře a kontaktů? Nikdy jsem to nedělal a nepotřeboval. Možná kdybych měl spoustu zákazníků, spoustu jednání, třeba by to bylo pro mě užitečné. Ale když mám většinou jednoho zákazníka, úkoly dlouhodobého charakteru a všechno pohodlně vyřídím mailem, nepotřeboval jsem o tom ani uvažovat. Každý má tohle holt jinak. A to "vylepšené zjišťování polohy" vypínám hned při prvním nastavení telefonu.

Jediné, kdy jsem teď uvažoval že si pustím data, je to sledování polohy kvůli tomu koronaviru. Pátral jsem, jestli to taky umí polohu ukládat do paměti a pak odeslat najednou třeba přes wifinu, jenže jsem o tom na jejich webu nic nenašel.

Anděl