DCF ide nebo ne??

Pondělí Březen 30 16:28:22 CEST 2020

Nejsem doma, tak se nemůžu podívat. Mám tam přijímač, který mi ukáže i
sílu signálu. Bývala období, kdy byl signál slabší, asi že vysílali přes
záložní anténu. Ale tady u Boleslavi se nám hodiny nastavily správně a
ani nikdo z rádia nevolal... Před 25 lety jsme dělali hodiny, ze kterých
se v krajích vysílá časové znamení a protože nikdo nekouká na puntík na
displeji, že se hodiny nesynchronizují, až pak při změně času volají, že
to nepřešlo. Pak jsem tam jezdil a řešil, co nového zprovoznili v
blízkosti hodin a kam přendat anténu.
Anděl