Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 30 16:15:00 CEST 2020

Nemate zapnute 'velepresne' zjistovani polohy? To pak pouziva kombinaci
gps, mobilnich dat a wifi a muze si tudiz 'hrabnout'.

PS (pro vetsinu komentujicich, ne jen pana Andela): Nerozumim tomu, proc
data vypinat, kdyz stoji pakatel a z telefonu delaji smartphone? Nebo
napr. synchronizace - snad prece synchronizace kontaktu a kalendare je
to nejpotrebnejsi, k cemu ta data mit.
PPS: Nareky nad smirovanim bych poprosil vyvazovat uzitecnosti. Mozna je
to opravdu tak, ze napr. uzitecnost synchronizaci nevnimate jako
postatnou, ale...

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>