Re: OT: data v mobilu se sama zapínají

Pondělí Březen 30 16:12:23 CEST 2020

Nakonec jsem to vyřešil. Data jsem vypnul přímo u Bleskmobilu přes
internetovou samoobsluhu. Dostal jsem od nich sms, že mi na sim kartě
deaktivovali přístupový bod do datové sítě. Jak mi Služby Google Play po
každém hovoru psaly hlášku, že je nutné cosi dokončit, zjistil jsem že
ve Zprávách v nastavení oznámení je pod "jiné" položka Dostupnost služeb
Google Play a bylo to implicitně zaškrtnuté. Nečekal bych to zrovna tam,
ale když se mi hláška objevila, dovedlo mě tam "Spravovat oznámení".
Ty mobily jsou čím dál chytřejší a já čím dál senilnější. Jestli to
takhle půjde dalších 20 let, tak fakt nevím, co s tím budu dělat.
Anděl