Algoritmizace prace s SD kartou

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Pondělí Březen 30 12:00:43 CEST 2020

Asi je potreba se na to podivat trosku jinak: nehledam 30. prvek ale
nejblizsi vetsi od 29. prvku, ktery si musim pamatovat (B[-1]).
Vynuluju si pocet polozek B[]. Prochazim polozky A[] a pokud je A[i]
vetsi nez posledni polozka z minule (B[-1]), tak ji zatridim do B[].
Pokud je zatridenych polozek vic nez 10, tak postupne "odtecou" a zahodi
se...

Hynek Sladky