Algoritmiyace prace s SD kartou

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Neděle Březen 29 20:48:04 CEST 2020

Napada me algoritmus, ktery si pamatuje jen 10 prvku pro zobrazeni a 1
jako posledni z minule stranky.
Prochazi se vzdy cely adresar a do seznamu se pridava (tj. i vklada)
nazev, ktery je vetsi nez posledni z minule stranky a mensi nez jeden z
docasnych polozek seznamu. Po projiti celeho adresare by tam mely byt
pozadovane polozky.
Tento postup se pak muze opakovat, dokud se nedojde na konec seznamu.
Nevim, jestli se mi podarilo to popsat pochopitelne, vysvetlovani mi
nikdy neslo ;-)

Hynek Sladky