uloha z elektrotechniky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Březen 27 01:58:45 CET 2020

No tak to ste mali ist na vojencinu. Tam by ste poznali citujem "pro
praxi nepoužitelné". Dalsiu cast citatu "teoretiky" som zamerne vynechal.

To na odlahcenie tejto akademickej debaty :-D

miro

PS: mal som spoluziaka na VS, ktory ako druhak v ranych 90-tych rokoch
riesil neuronove siete. a ked nesiel na intrakoch vytah, tak sa zdesene
opytal, ako sa teraz dostane na izbu. to vazne...