Re: Problém WhatsApp

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 26 19:30:42 CET 2020

  A jak rezim letadlo omezi pouzivani tolika aplikaci ke komunikaci
najednou?
Kdyz zapnu letadlo, nefungue nic, kdyz ho vypnu stejne tam ta komunikace
nekde bude nabafrovana a musim to vsechno oblezt a vyridit.
Jen toho bude mnohem vic.
Asi jsem natvrdly, ale  nejak jsem nepochopil, jak ten rezim, kdy je
telefon offline ulehci pouzivani X appek ke komunikaci.