Re: Problém WhatsApp

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 26 11:02:30 CET 2020

1, whatsApp funguje v prehliadaci bez instalacie. Z hladiska bezpecnosti
musi byt pripojene aj zariadenie s aplikaciou (zapnuty telefon).
Prihlasenie je naskenovanim QR kodu z obrazovky pc  mobilom.

2, ak mi niekto moze _menit obsah_ spravy, ktoru som uz precital, tak taku
aplikaciu/komunikaciu nikdy nepouzijem. Dokazem robit zo seba blbca aj sam,
nemusia mi pomat aj druhi...

3. Notifikacie su nastavitelne.

Btw. Pouzivam WhatsApp, Viber, messenger, Signal, Skype4bussines, sms,
maily, WebEx a co ja viem co este... podla toho, s kym potrebujem nieco
riesit (alebo nieko so mnou)

Odopoved preco na otazku ' Preco x ludi pouziva na komunikaciu "abc" ?'
je, lebo im to vyhovuje.

Odlisnosti komunikacnych kanalov su hlavne:
- kryptovanie (od ziadneho po end-to-end)
- ukladanie/neukladanie na serveroch po ceste
- moznosti pridavat fotky, videa, subory, obecne prilohy a praca s nimi
- moznost nastanenia expiracie sprav (casova , alebo na udalost - napr.
precitanie)
- info o doruceni
- info o precitani
- dostupnost druhej strany na vybranom komunikacnom kanali... :-)))
- user interface

Dodo

Dňa št 26. 3. 2020, 9:39 Martin Záruba <swz na volny.cz> napísal(a):