Re: Problém WhatsApp

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Březen 26 10:00:06 CET 2020

zkuste prinutit jeden jediny kontakt aby zacal pouzivat treba Signal :)
Jinak problém pana Kuby je zajímavý, být ním, asi bych to chtěl vidět přímo u člověka který komunikaci reklamuje.
Nemáte třeba víc čísel , že by kontakt psal na jiné?
jinak WA funguje i na zarizení bez SIM, stačí mít přístup ke kontrolni SMS na jinem zařízení.

⁣Odesláno z TypeApp ​