Re: Problém WhatsApp

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Březen 26 09:39:51 CET 2020

Vím že to není odpověď, ale proč všichni používají WhatsApp a ne Skype,
který, (alespoň mě) funguje bez problémů a má navíc ještě tyto
vlastnosti, které považuji za docela důležité:

1)Funguje i přes webový prohlížeč bez instalace

2)Odeslaný text lze opravit, pokud je v něm chyba (ne jen smazat)

3) Lze nastavit režim, kdy na mobilu program nevydává žádné zvuky, pouze
vibrace na hodinky. To považuji za docela důležité při jednání

Martin Záruba