Li-Po baterka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 26 09:25:52 CET 2020

Jestli jste někdy viděl konstrukci té baterie, tak vlastní pack, článek je
hermeticky zabalený právě v tom pytlíčku.
A při nafouknutí se nenafoukne celý článek, ale pouze pytlíček  a to díky
plynu nahromaděnému plynu uvnitř.
Je to krásně poznat při pohmatu článku, že je měkký a obal pruží.
Asi jsem měl jasně  uvést, že jsem propíchnul jen ten obal článku , ne tu
baterii celou.....

Asi před rokem jsem sem psal dotaz , jak na explozi lipolky - chtěl jsem to
demonstrovat ( bezpečně ) praktikantům  a ani při proražení hřebíkem se
žádné efekty nekonaly.
Alespoň ne ty, které jsou hojně demonstrované na youtube.
Závěr byl , že to je tím, že jsem dělal pokusy již na vadných (
nafouknutých a s velkým Ri ) baterkách.
Nakonec kdo by si ničil novou že?

Takže už mám praktické  zkušenosti , co si k té které  baterce mohu
dovolit, aneb netřeba se bát a chodit okolo toho po špičkách :-)
Aneb kdo se bojí, nesmí do lesa.
Na druhé straně štít před očima a rukavice je základ při takových pokusech!

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>