Re: Problém WhatsApp

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 25 22:27:45 CET 2020

Já jsem si ten stav zablokovaného kontaktu otestoval na manželky telefonu a
přesně jak píšete zkusil jsem i u toho nefunkčního kontaktu
zablokovat/odblokovat.
Mě na tom nesedí to, že ten protějšek dostane informaci o tom, že jsem si
zprávu přečetl ( obě fajfky zmodrají ) .
Teď ještě zkusím nainstalovat apku na jiný telefon s mojí SIMkou  - pro
ověření mého čísla.
Už jsem s tím strávil spoustu času, je to čím dál tím víc stejné. :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>