Re: Li-Po baterka

hudaklan na volny.cz hudaklan na volny.cz
Středa Březen 25 20:02:50 CET 2020

Dobrý den,
dovolím se přifařit k stávajícímu tématu.

Našel jsem tuhle v šuplíku naopak rok odloženou baterku,
která asi byla odložena plně nabitá a teď je nafouklá.
Dá se s tím nafouknutím něco dělat?
A jak to bude vypadat s její stavem, vydrží ještě něco?

Díky za info.

HUDA