uloha z elektrotechniky

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Březen 25 13:02:41 CET 2020

Ještě jsem zapomněl dodat:
Samozřejmě že k výuce patří i používání moderního vybavení, HW i SW, ale bez pochopení základů vám studenti klidně vypočítají hausnumero a budou na něm hrdě trvat, vždyť to přece spočítal počítač. Ale nepochopí že mu zadal úplně nesmyslné zadání, protože tomu sá nerozumí :-(

Tomáš