uloha z elektrotechniky

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Březen 25 12:59:02 CET 2020

Dovolím si oponovat.
Je dobře, že se to furt učí takhle (akorát by mělo být jednoznačné zadání, ale klidně se něco mohlo ztratit během přenosu).

Každý technik by přece měl umět pochopit princip a umět to spočítat ručně. A to jinak než počítáním příkladů nezafixujete.
Výsledky opačného postupu pak vidíte v Arduino konferenci, naprosté nechápání principů.
(typický příklad: vynechání odporu pro LEDku, přece píšou "Imax=10mA, LED snese 20mA, tak je to v cajku")

Tomáš