[OT:] Poptavka prace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 25 11:12:03 CET 2020

Vážení přátelé,

něco se nám ve firmě semlelo a já jsem od posledního března opět trochu
nečekaně bez zaměstnání...

Je mi jasné, že doba tomu zrovna nepřeje, ale nepotřebujete někdo (ideálně v
okolí východního konce Prahy) člověka - brigádníka, svačináře, jemného
mechanika, servisáka nebo cokoli podobného, co může dělat člověk, co snad
umí něco z elektroniky nebo mechaniky? Nastoupit můžu prakticky hned, hloupé
je, že nějak teď nemám kam, moc jsem s tím nepočítal.

Z fyzických důvodů nemůžu dělat nějaké velké montáže a cestovat (je mi
padesát, mám trochu "nabouraná" záda - není to oficiálně na změněnou
pracovní schopnost), ale cokoli, co se dá dělat u stolu - měření,
kompletace, výstupní testy, nějaká konstrukce (mechanika nebo PCB), možná tu
a tam nějaká programátořina (i když z toho jsem trochu vypadnul) a podobně -
samozřejmě by potěšilo něco na HPP, ale jak jsem psal, beru cokoliv, co je
aspoň trochu odbornějšího a dostanu za to plat, může být i na IČO.

Nejsem zrovna kecací a prezentační typ, raději mám něco, u čeho jsou vidět
výsledky jinde, než v powerpointu. Mám platnou 50 par. 6, čistý rejstřík,
nedělá mi problém čtení v angličtině, němčině, ruštině (ale ani jedním z
těch jazyků jsem nikdy moc nemluvil) - a když za celý měsíc nevidím živého
zákazníka, tak jsem v sedmém nebi :)

Životopis a případné detaily můžu zaslat soukromě, pokud by byl zájem.

Díky.

Pavel Kutina