Neco o tom blbem viru

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Březen 24 00:23:12 CET 2020

       Myslím si, že záleží na věku konzumenta a věku osob v kontaktu s
konzumentem.

Dle statistiky je to pro mě otázka smrti 1:1000 (ročník 77) . Jelikož se
však nepokládám

za nejslabší kus z nezávislého výběru 1000 kusů, vírus mě tím pádem
vůbec neleká.

Samozřejmě respektuji nařízení vlády, zamozřejmě se teď nestýkám s
ridičema ani

s nikým jiným. Na co v obchodě jednou sáhnu, to už si nechám. Žádné MHD.

      Popravdě řečeno bych byl skoro raději za nákazu s následnou
imunitou než čekat,

zda-li to nechytnu někdy v budoucnu, kdy už nebude karanténa a spíše pak
ohrozím rodiče.

      U havárie v Černobylu prý největší škody vznikly neadekvátní
reakcí a nikoliv radioaktivitou.

Obávám se, že současná opatření budou mít podobné neduhy.

Honza

PS: Stres oslabuje imunitu.