RE: Programování barcode scanneru Motorola MC3090

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Březen 23 17:05:31 CET 2020

Sakra dychla na me moje vlastni historie :)
Microsoft Windows CE
Je to hrobka. Delal jsem pro to aplikace v C++ a dokonce ve VB6 (nelyncovat prosim)
My jsme to pouzivali na skenovani listku, kde se muselo odbavit na jednom terminalu behem minuty hromada lupenu (slo i 65 ) Pro Vase ucely by podle me byla lepsi nejaka aplikace pro andoid s barcode scanerem a mate to vsechno v jednom vcetne te navigace.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Monday, March 23, 2020 3:35 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Programování barcode scanneru Motorola MC3090

Zdravím kolegové,

Objevil jsem na Bazoši tenhle scanner
https://ostatni.bazos.cz/inzerat/115956157/Motorola-MC3090.php

Rád bych ho využil pro sběr dat z elektroměrů
- myšleno tak, že dojdu do domu, načtu čárový kód na měřidle a naťukám stav.
Podobně teď používáme malou jinou čtečku od nějakého výrobce na než si nevzpomenu.
Tady bych top rád ještě vylepšil o nějakou navigaci, jako jdi do domu xyz, je zde 10 elektroměrů  9,8,7 ...
Pak to vysype nějaké CSVčko.
Většinou s totiž po sídlišti motám jak špína v kýblu a jsem rád, že najdu auto natožpak jestli někde zapomenu něco odečíst.
Můj dotaz ovšem zní jinak - tady jak se dá to tohoto scanneru udělat aplikace, to co máme má nějaký klikací konfigurátor.

Díky za nakopnutí

Jara