[OT:] SW pro videokonference

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Březen 23 12:20:29 CET 2020

Zdravím,

takové Tipy:
- vypínat si mikrofon na obrazovce,
- zkontrolovat mikrofon, reproduktory před spuštěním v nastavením,
- pokud používám monitor k notebooku a nemá reproduktory, tak lépe
rovnou k monitoru nějaké pořídit, jinak se bude reproduktor pořád přepínat,
- Skype raději ne, mám pocit, že se možná i limituje, prostě to není
preferováno Teams...

Skupiny dělat tak max po 5. Velká skupina je dobrá tak na přednášku a ne
zpětnou vazbu, kontrolu, ... .

Jinak je taky jednodušší whereby.com na malé skupiny zdarma a nemusíte
nic instalovat.

Jirka