TL431 + optoclen ve zpetne vazbe spinaneho zdroje

Neděle Březen 22 22:47:35 CET 2020

Aha. :-) Díky. Zkusil jsem odpor snížit až na 1,5 ohmu, nechodí to. Pak
jsem zkusil zvýšit napětí na 22V a dát žárovky do série. Odpor na CS jsem
dal původní. Nechodí to, žárovky blikají = zabírá omezení proudu. Další
pokusy zítra.

P.K.