V čem začít modelovat pro 3D tisk

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Březen 22 20:14:54 CET 2020

Mám na starost datový sál, včetně klimatizace. Ideální by byly filtry
kategorie H14 nebo výš, skrz které neprolezou ani viry. To bych se ale
musel starat o nějakou výrobní halu pro polovodiče nebo zdravotnickou
techniku. Někdo z téhle branže by k nim měl přístup. Firmy, které
vyrábějí filtry, obvykle používají odřezky na vyfutrování krabic s
filtry. Tyhle by měly dokázat eliminovat bakterie. Materiál
strukturou trochu připomíná filc nebo polotovar na papír. Není to ideál,
ale odhaduji, že rozhodně lepší, než mnohonásobně použitá jednorázová
rouška nebo i opakovaně použitelná obyčejná látková. Kdybych chtěl být
pintlich, tak vymáchat v desinfekci, vložit nový kus filtru a je jako
nový.

Zeman