[OT:] SW pro videokonference

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Březen 21 22:11:03 CET 2020

No u nas v praci se pouziva Skype, vetsionu ale na mensi
videokonference. Sdileni obrazovky funguje. Dokonce lze zobrazit ruzne
lidi na vice monitoru.

Ted jsme presli na MS Teams, tam je vyhoda propojeni s firemnim ucty.

A na vetsi akce mame https://www.gotomeeting.com/ ale nevim jak je s
licencemi. Vyhodu je pristup pres telefonni hovor.

Problem vsech SW je spatny mikrofon. Chce to poradny externi na
odpruzenem stojanku. Nejlepe pripojeny kabelem. Notas na stole je na
zabiti, bere vsechno vrzani zidli, klepani do klavesnice, michani kafe,
des a hruza.

A neni spatne urcit moderatora, jinak to dopadne takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=DYu_bGbZiiQ

Michal Gregor