Re: Jednoduchý programátor na COM - software

Josef Zeman jozem na volny.cz
Sobota Březen 21 12:24:58 CET 2020

AVR tester používám a nedám na něj dopustit. Naprosto špičková záležitost. Stavěl jsem ho sám, takže za těch pár peněz je bezkonkurenční. Samostatný ESR metr mám taky. Když už ho mám, tak občas použiju. Měl jsem ho dřív. Je se sloupcem LED. O něco levnější na stavbu, ale v porovnání cena (námaha) / výkon je to nebe a dudy.

Zeman

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.