Nacaty motor

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Březen 20 20:26:45 CET 2020

Je z drvica zahradneho odpadu z lidlu Florabest FLH2500A1
Prikon 2500W

Ma nabehanych asi 300 hodin, co mi nepride na motor vela.

Mechanicke vole cititelne nema, loziska vyzeraju v poriadku.

Komutator vyzera ok, vsetky lamely a drazky priblizne rovnake. Nema vydratu
drazku od uhlikov, resp. len tazko pozorovatelnu.
Uhliky su velmi tazko vynenitelne-drziaky nevyzeraju opalene ani vyvyklane.
Vymena uhlikov znamena poodhynat uska plechu, vymenit a pozahybat naspat
bez ulomenia. Zjavne konstrukter nechcel, aby sa menili.

Motor je cez drazkovany remen sprevodovany do pomala a nasleduje planetova
prevodovka, ktora este spomaluje. A ptom je drvic.

Asi idem hladat novy drvic...

Dodo

Dňa pi 20. 3. 2020, 19:45 Glajc Pavel <pavel.glajc na del.cz> napísal(a):