[OT] Isopropyl jako dezinfekce

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Březen 20 16:47:26 CET 2020

Jo s tím mytím rukou je to tragédie. Nejhorší v hospodách. V podstatě si je jen namočí a pak tou rozmáčenou špínou osahají kohoutek, dveře, kliku, …. Proto jsem při nutnosti návštěvy hospodských WC raději na nic nesahal:-)

Dnes je to teda taky vtipný, ty roušky na ulici v dešti. Z toho se snadno může stát waterboarding:-)

Jinak další nové čtení k tématu:
https://www.aldebaran.cz/bulletin/2020_12_kor.php

PH

Od: Tom Meinlschmidt
Ja bych to zas tak tragicky nevidel. Vir potrebuje sliznice, takze je
vetsi nebezpeci, ze to nekdo prskne do oci, i tam
to ma mensi sanci na nakazu, nez primo do tepla ust/nosohltanu. Tohle
vsechno ma aspon pozitivni efekt, ze se lidi konecne
(snad) nauci prskat do kapesniku a myt si spravne ruce.

tm