Respirator - bylo V čem začít modelovat pro 3D tisk

Pátek Březen 20 14:43:48 CET 2020

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/rouska-filtr-respirator.A200320_101216_automoto_fdv
zajimavy napad, co to aktivni uhli, nevadi pri vdechnuti? Filtr jako
takovy by mel byt snad nezavadny, kdyz se skrz nej fouka vzduch na lidi
ale po rozstrihani...