Re: Jednoduchý programátor na COM - software

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Březen 20 11:43:20 CET 2020

Hmm, takže přiohnout nějaké to Arduino třeba (paralelní port nemám)...

Já vím, že to stojí pár peněz, ale momentálně se mi nechce nic
objednávat, protože člověk neví co bude za týden na tož za 3-4 než to
dorazí (kdo ví jestli), jestli si to budu moci vůbec vyzvednout atd.
Nepotřebuju to hned spíš jsem chtěl trochu využít čas a udělat si to
co mi doma schází (na občasné použití "jednou za uherák"). Debug v
podstatě nepotřebuji (jsou to hotové konstrukce kde zdroják třeba ani
není k dispozici).