Re: Přesnost měření (Fyzika pro 6 třídu)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Březen 20 10:32:39 CET 2020

Jo, já jsem měl kamaráda zedníka, ten tohle pravidlo 3/4/5 znal, dokonce
věděl, že to nemusí být zrovna metry, ale libovolné stejné díly, ale
vůbec netušil proč je ten poměr právě tento. Takhle blbě se to totiž učí
- spousta pravidel, žádné souvislosti a bez nich ta pravidla nedávají
smysl, takže finální stav je ten, že nikdo neví nic.

Mrazík