Re: V čem začít modelovat pro 3D tisk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 19:41:17 CET 2020

tinkercad.com - má tam i simulátor arduina, pro kluka ideální

pro vás free předchůdce Fusion a tinkercadu:
123D_Design_R2.2_WIN32_2.2.14.exe
pro jistotu odkaz stahujte z archive.org
chce to funkční 3D grafiku, ne na každé to ale jede

na rychlé dokopnutí, rozmístění, opravu chybného STL hotového modelu MS 3D
Builder (umí některé dost zajímavé věci, na to přijdete)

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Poucha

když jste mi tak skvěle poradili s nastavením 3D tiskárny (za což děkuji),
dovolím si položit další dotaz. 3D tiskárna má úspěch, syn si sám stahuje
různé .stl modely a tiskne si je. To byl i záměr, aby se doma nenudil a něco
se přiučil..

Teď bych rád, aby něco zkusil vytvořit. Je mu 11 let. Jakým programem začít?
Díval jsem se na Fusion 360, ale přijde mi to dost složité.