[OT] Isopropyl jako dezinfekce

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 19 14:43:02 CET 2020

Ono by nebylo marné, kdyby si někteří lidé nasazovali ren respirátor i s tím
igelitem... a v rámci úspor by stačil jen ten igelitový pytlík a gumička.
Zaručená doživotní bezinfekčnost :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Hudecek
To: HW-news
Sent: Thursday, March 19, 2020 1:52 PM
Subject: RE: [OT] Isopropyl jako dezinfekce

Teprve včera o tom někde psali, novinka pro mě byla, že existují 2 typy
respirátorů, nádechové a výdechové. Můj osobní závěr je, že nejlepší by bylo
na ventil nádechového nasadit pytlík od luxu:-)

PH

Od: Jaroslav Buchta
To me napadlo jako prvni a celkem se divim, ze to nikdo neresi a
neupozornuje na to.
A s tou ochranou to bude asi take vselijake, bez bryli, kdyz se sunda
viry muzou byt asi kolem, ve vlasech... Bez celkove dekontaminace myslim
nic moc.