[OT] Isopropyl jako dezinfekce

Čtvrtek Březen 19 11:55:27 CET 2020

Jeste technicka otazka k virum, nemuzu to najit - uvadi se casto, ze k
prenosu je potreba nejaky delsi kontakt s nemocnym, treba 15 minut,
nezda se mi to, ale nevim, jak to funguje. Je to statisticka zalezitost
nebo je potreba nejake nadkriticke mnozstvi viru?
Zase pak by ale nedaval smysl prenos z ruznych malo kontaminovanych
predmetu...