[OT] Isopropyl jako dezinfekce

Čtvrtek Březen 19 08:15:38 CET 2020

https://video.aktualne.cz/dvtv/po-dvaceti-minutach-uz-rouska-nechrani-v-lese-nebo-v-aute-je/r~76af1710696711ea9c800cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
takhle bych to realisticky videl a aktualni opatreni mi pripada trosku
nestastne, az kontraproduktivni. Treba rouska ve vlasnim  aute kde jedu
sam je IMHO uplna pitomost, navic se lidem mlzi bryle... V hlubokem lese
taky, a i tam se dal vcera clovek s hadrem na hube potkat (nemyslim
preplneny park ale normalni les kde je pul cloveka na 10ha...)
Jina situace by byla, kdyby mel kazdy stovky rousek po korune doma a
byly jich plne kramy ale takhle?
Chtelo by to trosku vic premyslet.

Jak je to vubec s recyklovatelnosti rousek? Za normalnich okolnosti jsou
jednorazove logicky, ale takova situace ted neni. Postrikat izopropylem
a nechat den dva v karantene, to by snad melo stacit na likvidaci vira a
rousku pritom neposkodit?