Re: JLCPCB - více desek v zakázce

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Čtvrtek Březen 19 08:10:52 CET 2020

Pri seriovej výrobe je to efektívnejšie ak sa vyrába menej  dosiek ako neľa
malých. Operácie typ nánášanie pasty, letovanie v parách ,manipulácia s
doskou sú nezávislé od velkosti dosky, takže pri napanelizovanej doske sa
tento čas rozrátava na jednotlivé dosky.

Robo

št 19. 3. 2020 o 7:55 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com> napísal(a):