Re: JLCPCB - více desek v zakázce

Čtvrtek Březen 19 08:09:31 CET 2020

Cena stejna myslim nebude, maji na to nejaka pravidla - vzhledem k tomu,
ze se od nejakych desitek ks lame cenova krivka, tak asi pouzivaji i
ruzne technologie? Ja si to predstavuju tak, ze 5-10-15-20... volitelne
mnozstvi maji proto, ze sestavi panel, kde je 1-2-3... kusy a ten pak
delaji 5x - 1xfilmy, 1x hadr na potisk pro hromadu zakazek.