Re: V čem začít modelovat pro 3D tisk

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Středa Březen 18 22:57:35 CET 2020

Zkuste treba DesignSpark Mechanical. Je to zdarma za registraci od RS
components. Je to zakamuflovany SpaceClaim. Uz jsem to doprucil nekolika
znamym, co si poridili 3D masinku na takove domaci zvykani (kdyz uz je
manzelky nebavi). A vsichni si to pochvaluji. Zakladni vymodelovani je tam
rekl bych velmi jednoduche a intuitivni. A navodu jsou na youtube
neskutecna kvanta, teda v anglictine. kamarad nespeakuje a i tak nasel
nejake navody v cestine. a kdyz se jeste chodilo do hospody, tak jsem ziral
co a jak rychle se naucil a vymodeloval a vytisknul.

porovnat  muzu za sebe jen s freecadem - to je totalne neintuitivni a
komplikovane. ano, asi stoprocentni kontrola, ale ve me to zanechalo jen
silny odpor. neco, co jsem v DSM nakreslil za 5 minut aniz bych v tom
kdykoliv driv delal, tak jsem s frecadem zabil 2 hodiny pokusy, hledanim
navodu ... a vysledek stejne 0. maximalne 0,5 :(

jeste jsem chtel zkusit ten fusion, kdyz uz to prihodili k predplatnemu
eagla. ale padlo mi to 4x na drzku, tak jsem to vypnul. ale abych
nekrivdil, mozna za to muzou moje widle. blbne mi kde co. zitra reinstal.
pak to nekdy zkusim znovu.

ataman

st 18. 3. 2020 v 17:27 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>