[OT] Isopropyl jako dezinfekce

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Březen 18 21:46:15 CET 2020

Balik z Chiny prijde letecky stejne rychle jako tahle dodavka. V jeden
moment je na letisti v chine a v  druhy v Praze. Lidi s tim v Praze
prijdou ihned do styku jako u tehle dodavky.

A jestli myslite CP a ze to tam je x dni. Pokud balik vezmete nejakou
expr. sluzbou, tak z si spocitejte za jak dlouhou dobu je od Vas z
nejakeho letiste ... .

Jirka