[OT] Isopropyl jako dezinfekce

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 18 20:36:58 CET 2020

On Wed, 18 Mar 2020, Pavel Hudecek wrote:

> Další odkaz:
> https://neviditelnypes.lidovky.cz/veda/koronavirus-neco-zabira-malokdo-to-ale-vidi.A200314_204201_p_veda_wag
>
> Hlavní závěr je, že riziko nákazy i komplikací nejspíš roste
> s nedostatkem vitamínu D. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že jsem
> míval několikrát za zimu chřipku a další virózy, často se sekundární
> infekcí bakteriemi a léčbou antibiotiky. V podstatě jsem kašlal celou
> zimu. Co užívám D, tak se to omezilo na pár kejchnutí 1 večer.
>
> PH

Myslim ze ten clanek uplne nema logiku. Viz vysoky pocet umrti v Italii
kde je slunicka dost a nizky pocet umrti v Nemecku kde je slunicka malo.
Pro podporu tvrzeni o ochranne funkci D vitaminu porovnava tropy a Evropu
ale pokud by to tak bylo, tak by se to melo projevit i v porovnani Italie
Nemecko a ne naopak.