Re: Přesnost měření (Fyzika pro 6 třídu)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 18 11:49:56 CET 2020

Když to jasně neuvidíte, zajdete si do školního kabinetu a přinesete si
mikroskop. S tím už dělali děti v 5 tř., takže ho umí použít.:-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>