OT: Pytlik vs. bezpytlik

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 18 10:40:53 CET 2020

On Wed, 18 Mar 2020, Aleš Procháska wrote:

> Doporučuji obrátit pozornost směrem k průmyslovým vysavačům. Co moje
> zkušenost sahá tak jsou tišší než jakékoliv domácí, hlavně díky velkému
> průměru turbíny = nízké otáčky = asynchronní motor. Samozřejmě nějaký
> opravdický, třeba Nilfisk-Alto-Wap nebo jak se teď jmenují.

Mam v praci a v dilne takovou tu "popelnici" Einhell , v tom velky
pytlik a klasicky fitr nahore pod motorem. Ze by to bylo nejak tiche
bych nerekl. Co maji obcas remeslnici Bosche apod tak to taky neni nijak
tiche.

Doma vysavac Miele a na prostredni stupen vykonu je to nadherne tiche
da se pri tom normalne poslouchat TV, nijak moc to nerusi, sourani
kartacem po koberci vydava vetsi hluk nez samotny vysavac.