korekce rychlosti SoftwareSerial na Attiny84

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Středa Březen 18 07:58:17 CET 2020

U mnohych procesoru jde frekvence interniho oscilatoru menit nejakym
registrem - zde by to mel byt OSCCAL. Zkuste jeho hodnotu postupne menit
(asi nejspis snizovat), az bude frekvence co nejbliz pozadovane.

Hynek Sladky